ZENEdobozom

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

Képeim

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from kjano. Make your own badge here.

Hálaüzenet Szegednek

2009.07.01. 08:23 43joy

Kedves Tibi bácsi! Igen tisztelt szomszédom!

Megtisztelt azzal, hogy közreadhatom kedves sorait.

Ime:

"Az alábbi verssel szeretném megköszönni Szegednek, ennek a nagyszerű városnak, hogy befogadott engem és családomat, és több mint harminc éve otthont ad nekünk:

GALÁNTAI TIBOR 

Szeretem Szegedet,

Fényeit árnyait

Hajnalfénybe fürdő

Tiszaparti fáit.

Szeretem a napfényt

Nikor reám ragyog.

Szeretem a szellőt

Mit a Tisza adott.

Szeretem, szeretem, szeretem Szegedet!

 

 

 Szeretem a Tiszát

A magyar Alföldnek

Szép szőke leányát

Hű társát Szegednek.

Szeretem vízének

Titkos borzongását,

Megszületett álmok

Varázsos csodáját.

Szeretem, szeretem, szeretem a Tiszát!

**

Szeretem a földet

Népemnek otthonát,

Ezt a drága kincset;

A szép magyar hazát.

Szeretem a falvak

Konduló harangját,

Bus magyar nótáknak

Titkos nagy bánatát.

Szeretem, szeretem, szeretem a hazát!

***

Szeretem Szegedet,

Szeretem a Tiszát!

Szeretem népemet,

Szeretem  a hazát!"

Szeged, 2009. junius 8.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://joy43.blog.hu/api/trackback/id/tr661219376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

délim 2009.08.12. 09:17:48

A vers szivemet melengeti.Örülök a szerző nagyváradi-
ságának.Jó egészséget kaívánok neki!
süti beállítások módosítása